Christian De Sica svarar skådespelerskan som kritiserar cinepanettoni: "Ma chi te vo"

0
- Annons -

Christian de sica

Christian de sica har blivit en riktig idol av webben. På sin Instagram-profil, som räknas mer än 650 tusen följare, är aktiv dagligen. Hans senaste inlägg är riktat till en viss Gaia Nanni, en florentinsk tolk som intervjuades av Courier av kvällen han sa att han ville ta avstånd från den gamla cinepanettoniens karaktärer. För många kommer detta namn att låta som nytt, men Nanni har arbetat med skådespelare av en viss kaliber, som t.ex Leonardo Pieraccioni i filmen Änglarnas kön.

Under intervjun tog Gaia Nanni upp Christian de sica, kung av cinepanettoni, och har tagit avstånd från det genom att tala om en av sina "rik kulturantropologiSom gör att hon kan hålla sig borta från Mirandolina eller av Christian De Sicas fjärde älskare i jullov. Naturligtvis gillade De Sica inte orden som den florentinska skådespelerskan reserverade för honom och tvekade inte att svara henne i natura.

Christian De Sica svarar skådespelerskan som kritiserar cinepanettoni:

- Annons -
- Annons -

De Sica skärmdumpade Nannis intervju och la upp den på sin Instagram-profil: ”Gaia Nanni säger att hon skyr mig och julhelgen. Men vem känner dig, men vem vill du ha Gaia Nanni". Skådespelaren ville svara med ironin som alltid har utmärkt honom. Dessutom, inte nöjd, postade han också intervjun i sina Instagram-berättelser och kommenterade: "Ma bella chi te vo". Och uppenbarligen en boom i likes och uppskattningsmeddelanden även denna gång.

Christian De Sica Instagram: skådespelaren fortsätter att gå vild på sociala medier

Skådespelaren hade för några dagar sedan slagit dem som en Mitten av augusti de hade bara lagt upp bilder på middagar och lyxiga motorbåtar. "Men folk har inte brutit sin p*** och att dela vad de äter och dansar omfamnade och sedan hatar varandra" skrev De Sica på sina sociala nätverk. Christian använder därför sin Instagram-profil för att uttrycka sin åsikt i olika frågor och för att svara på kritik. Vi måste bara fråga oss själva: vem blir hans granne inlägg?

- Annons -