Christian De Sica ii raspunde actritei care critica cinepanettoni: "Ma chi te vo"

0
- Publicitate -

Christian De Sica

Christian De Sica a devenit un real idol de web. Pe profilul său de Instagram, care contează mai mult de 650 mii de urmăritori, este activ zilnic. Ultimul său post este adresat unui anume Gaia Nanni, un interpret florentin care a fost intervievat de Curier al Serii a spus că vrea să se distanțeze de personajele vechilor cinepanettoni. Pentru mulți, acest nume va suna ca nou, dar Nanni a lucrat cu actori de un anumit calibru, cum ar fi Leonardo Pieraccioni în film Sexul Îngerilor.

CITIȚI ȘI ALTEChristian De Sica, izbucnirea: „Discote, restaurante și bărci pe Instagram, ce cafoni”

În timpul interviului adus de Gaia Nanni Christian De Sica, regele cinepanettoni, și s-a distanțat de ea vorbind despre unul dintre ai săi "antropologie culturală bogatăCare îi permit să stea departe de Mirandolina sau de al patrulea iubit al lui Christian De Sica în sărbătorile de Crăciun. Desigur, lui De Sica nu i-au plăcut cuvintele pe care actrița florentină i le-a rezervat și nu a ezitat să-i răspundă în natură.

Christian De Sica îi răspunde actriței care critică cinepanettoni:

- Publicitate -
- Publicitate -

CITIȚI ȘI ALTELinus îi răspunde lui Emis Killa după controversa de la Riccione

De Sica a filmat interviul lui Nanni și l-a postat pe profilul ei de Instagram: „Gaia Nanni spune că mă ferește de mine și de sărbătorile de Crăciun. Dar cine te cunoaște, dar pe cine o vrei pe Gaia Nanni". Actorul a ținut să răspundă cu ironia care l-a distins mereu. Mai mult, nemulțumit, a postat și interviul în poveștile sale de Instagram comentând: „But beautiful chi te vo”. Și, evident, un boom în like-uri și mesaje de apreciere și de această dată.

CITIȚI ȘI ALTENicolas Maupas, care este actorul Mare Fuori care îi înnebunește pe toți (și pe toți).

Christian De Sica Instagram: actorul continuă să se dezlănțuie pe rețelele de socializare

Actorul, în urmă cu câteva zile, îi bătuse pe cei care a Mijlocul lunii august nu postaseră decât fotografii cu cine și bărci cu motor de lux. „Dar oamenii nu și-au rupt p*** și să împărtășească ceea ce mănâncă și dansează s-au îmbrățișat și apoi se urăsc” a scris De Sica pe rețelele sale de socializare. Christian folosește, așadar, profilul său de Instagram pentru a-și exprima opinia asupra diverselor probleme și pentru a răspunde criticilor. Trebuie doar să ne întrebăm: cine va fi aproapele lui post?

Postul Quest din Visualizza pe Instagram

O postare distribuită de Christian de Sica (@christiandesica35official)

- Publicitate -
Articolul precedentCasey Affleck și dedicația tandră față de cumnata lui: „Bine ați venit în familia Jen”
Următorul articolChiara Ferragni și Fedez bătuți de mama ei pentru selfie-ul extrem: „Nu aprob”
Redacția MusaNews
Această secțiune a Revistei noastre se ocupă, de asemenea, de partajarea celor mai interesante, frumoase și relevante articole editate de alte Bloguri și de cele mai importante și renumite Reviste de pe web și care au permis distribuirea, lăsând feed-urile deschise pentru schimb. Acest lucru se face gratuit și non-profit, dar cu singura intenție de a împărtăși valoarea conținutului exprimată în comunitatea web. Deci ... de ce mai scriem pe subiecte precum moda? Machiajul? Barfa? Estetică, frumusețe și sex? Sau mai mult? Pentru că atunci când femeile și inspirația lor o fac, totul capătă o nouă viziune, o nouă direcție, o nouă ironie. Totul se schimbă și totul se luminează cu nuanțe și nuanțe noi, deoarece universul feminin este o paletă imensă cu culori infinite și mereu noi! O inteligență mai inteligentă, mai subtilă, sensibilă, mai frumoasă ... ... și frumusețea va salva lumea!