Recenzija "Neželjeni gost" Sharija Lapene

0
neželjeni gost
- Oglas -

Neželjeni gost. Koliko vas je sanjalo provesti vikend iz snova u kolibi? Uronjeni u šumu i izolirani od svijeta? Mjesto koje je još čarobnije učinilo zimsko ozračje u kojem dominira snijeg. Idealan vikend spokoja i opuštanja za provesti s partnerom ili najboljim prijateljem, ili zašto se ne biste odvažili sami razmisliti o svom životu i sklopiti nova poznanstva.

Planinarska koliba
Brvnara Gentianes, Courchevel 1850, Francuska

Ali koliko sve ovo može trajati?

Dojmljiva i nebeska atmosfera koja će se uskoro pretvoriti u najgoru noćnu moru s kojom će se dvanaest stranaca suočiti usred tajanstvenih ubojstava i tajni koje polako izlaze na vidjelo. Snijeg koji se pretvara u ledenu oluju, nedostatak interneta, izolacija i nestanak struje sve su to elementi Shari lapena ubacio je u ovo triler stvoriti dobru dozu od neizvjesnost.

Zemljište

Zimski vikend u gostionici Catskill and Mitchell's, kolibi smještenoj u šumi, idealno je okruženje za romantičan i opuštajući odmor. Sklonište nudi stare sobe s ogromnim kaminima na drva, dobro opskrbljeni podrum i priliku za skijaško trčanje, krpljanje ili jednostavno opuštanje čitajući krimiće.

Kad se vrijeme pogorša, a mećava isključi struju i sve kontakte s vanjskim svijetom, gosti se smjeste i pokušaju maksimalno iskoristiti izvanrednu situaciju.

- Oglas -

No, uskoro je jedan od njih pronađen mrtav, pod nejasnim okolnostima, i strah ga preuzima. A kad prisutni počnu umirati, jedna za drugom, panika se pretvara u teror. U tom snježnom raju netko ili nešto pokušava ih ubiti. A preživjeli ne mogu ništa učiniti nego se nadati da će preživjeti oluju i oboje.

U one dane prisilnog suživota, u ozračju straha i sumnjičavosti, svaki je od gostiju prisiljen otkriti svoje najstrašnije i neispričane tajne, sve do neočekivanog i nepredvidivog završetka.

- Oglas -

pregled

Ako su mi prije nekoliko godina ponudili čitanje Neželjeni gost , nade da će se to dogoditi bile bi vrlo uzaludne. Umjesto toga, danas moram reći da je to bilo dobro iskustvo, osim toga u meni se rodila moja strast za trilerom i hororom prije otprilike dvije godine kad me moj dečko natjerao da slomim taj strah i izbrisao svoje predrasude o tom žanru gledajući neke filmove poput sjajan, Suspiria autor Dario Argento, Konjuriranje i mnogi drugi.

Neželjeni gost bilo je to čitanje koje je moju znatiželju održavalo na životu kroz roman. Zanimljiv je točan opis radnje i likova, posebno u njihovom psihološkom profilu.

Neželjeni gost roman je to zbog kojeg sam sve doživio čitajući; natjerao me da iskusim svaki pojedini lik, sva njihova gledišta, bilo koju situaciju u kojoj su se u tom trenutku nalazili. Iskusio sam tjeskobu i strah od prestrašenih likova u potrazi za misterioznim ubojicom koji je iz nekog razloga - koji će tek biti otkriven na kraju, ne želim pokvariti - ubijao goste šale jednog po jednog; Osjetio sam osjećaje osumnjičenih, ali imao sam priliku preuzeti ulogu onih koji otkriju izdaju svog partnera.

Dakle, nakon čitanja ovog romana zaista steknete ideju da nikada zapravo ne poznajete ljude.

Kamen temeljac priče je otkrivanje nečijih najstrašnijih tajni od strane nekih protagonista; tajne koje će unijeti još više nemira, muke i nemira u okruženje u kojem su sada bili zatvorenici.

Neželjeni gost roman je koji daje toliko emocija da vas natjera da doživite ono što govori iz prve ruke, a onda se, po mom mišljenju, u svojoj cjelini može smatrati savršenim. Rečeno se vidi i iz činjenice da je roman srednje dužine, ne produžuje se i nije disperzivan, ali je sažet, izravan i odmah prelazi na stvar. Shari Lapena pripovijedanjem u trećem licu uspjela je osmisliti tekuću priču koja se može brzo pročitati i koja ulijeva čitatelju pravu količinu straha, znatiželje i napetosti, sastojke koje bi triler koji poštuje sebe trebao imati.

Shari lapena

- Oglas -