Christian De Sica odgovara glumici koja kritizira cinepanettoni: "Ma chi te vo"

0
- Oglas -

Christian de Sica

Christian de Sica je postala stvarna idol weba. Na svom Instagram profilu, koji broji više od 650 tisuća pratitelja, aktivan je svakodnevno. Njegov posljednji post upućen je određenoj osobi Gaia Nanni, firentinski tumač s kojim je razgovarao Kurir večeri rekao je da se želi distancirati od likova starog cinepanettonija. Mnogima će ovo ime zvučati kao novo, ali Nanni je radila s glumcima određenog kalibra, kao npr. Leonardo Pieraccioni u filmu Spol anđela.

Tijekom intervjua Gaia Nanni je spomenula Christian de Sica, kralj cinepanettonija, a od toga se ogradio govoreći o jednom od svojih "bogata kulturna antropologijaKoji joj omogućuju da se drži podalje od Mirandolina ili četvrti ljubavnik Christiana De Sice u Božićni praznici. Naravno, De Sici se nisu svidjele riječi koje mu je firentinska glumica priuštila i nije oklijevao odgovoriti joj istim riječima.

Christian De Sica odgovara glumici koja kritizira cinepanettoni:

- Oglas -
- Oglas -

De Sica je napravila screenshot Nanninog intervjua i objavila ga na svom Instagram profilu: “Gaia Nanni kaže da se kloni mene i božićnih praznika. Ali tko te zna, ali koga želiš Gaia Nanni". Glumac je htio odgovoriti ironijom koja ga je oduvijek odlikovala. Štoviše, nezadovoljan, intervju je također objavio u svojim Instagram pričama komentirajući: “Ali lijepo chi te vo”. I očito je i ovaj put veliki broj lajkova i poruka zahvalnosti.

Christian De Sica Instagram: glumac nastavlja divljati na društvenim mrežama

Glumac je prije nekoliko dana pretukao one koji su a Sredinom kolovoza samo su objavljivali fotografije večera i luksuznih glisera. "Ali ljudi nisu slomili svoje p***e i da dijele što jedu i plešu zagrljeni, a onda se mrze", napisao je De Sica na svojim društvenim mrežama. Christian stoga svoj Instagram profil koristi kako bi izrazio svoje mišljenje o raznim temama i odgovorio na kritike. Samo se trebamo zapitati: tko će mu biti susjed pošta?

- Oglas -
Prethodni članakCasey Affleck i nježna posveta svojoj šogorici: "Dobro došli u obitelj Jen"
Sljedeći članakChiara Ferragni i Fedez pretučeni od majke zbog ekstremnog selfija: "Ne odobravam"
Redakcija MusaNewsa
Ovaj odjeljak našeg časopisa također se bavi dijeljenjem najzanimljivijih, najljepših i najrelevantnijih članaka koje su uredili drugi blogovi i najvažniji i najpoznatiji časopisi na webu, a koji su omogućili dijeljenje ostavljajući svoje feedove otvorenim za razmjenu. To se radi besplatno i neprofitno, ali s jedinom namjerom dijeljenja vrijednosti sadržaja izraženih u web zajednici. Pa ... zašto i dalje pisati o temama poput mode? Šminka? Tračevi? Estetika, ljepota i seks? Ili više? Jer kad to rade žene i njihova inspiracija, sve poprima novu viziju, novi smjer, novu ironiju. Sve se mijenja i sve svijetli novim nijansama i nijansama, jer je ženski svemir ogromna paleta s beskonačnim i uvijek novim bojama! Duhovitija, suptilnija, osjetljivija, ljepša inteligencija ... ... i ljepota će spasiti svijet!