Christian De Sica odgovara glumici koja kritikuje Cinepanettonija: "Ma chi te vo"

0
- Oglas -

Christian De Sica

Christian De Sica je postala stvarna idol weba. Na njegovom Instagram profilu, koji broji više od 650 hiljada pratilaca, aktivan je svakodnevno. Njegova posljednja objava upućena je jednom Gaia Nanni, firentinskog tumača s kojim je razgovarao Corriere večeri rekao je da želi da se distancira od likova starog cinepanettonija. Mnogima će ovo ime zvučati kao novo, ali Nanni je radila sa glumcima određenog kalibra, kao npr. Leonardo Pieraccioni u filmu Spol anđela.

Tokom intervjua Gaia Nanni je spomenula Christian De Sica, kralj cinepanettonija, i distancirao se od toga govoreći o jednom od svojih "bogata kulturna antropologijaŠto joj omogućava da se kloni Mirandolina ili četvrti ljubavnik Christiana De Sica u Božićni praznici. Naravno, De Sici se nisu svidjele riječi koje je firentinska glumica rezervisala za njega i nije se ustručavao da joj odgovori na isti način.

Christian De Sica odgovara glumici koja kritikuje Cinepanettonija:

- Oglas -
- Oglas -

De Sica je snimila Nanni intervju i objavila ga na svom Instagram profilu: “Gaia Nanni kaže da se kloni mene i božićnih praznika. Ali ko te zna, ali koga želiš Gaia Nanni". Glumac je želeo da odgovori ironijom koja ga je oduvek odlikovala. Štaviše, nezadovoljan, on je i intervju objavio u svojim Instagram storijima uz komentar: "Ali prelijepo či te vo". I očito je bum lajkova i poruka zahvalnosti i ovoga puta.

Kristijan De Sika Instagram: glumac nastavlja da divlja na društvenim mrežama

Glumac je prije nekoliko dana pretukao one koji su a Sredinom avgusta objavili su samo fotografije večera i luksuznih glisera. "Ali ljudi nisu slomili svoje p***e i da dijele ono što jedu i plešu zagrljeni i onda mrze jedni druge", napisao je De Sica na svojim društvenim mrežama. Kristijan stoga koristi svoj Instagram profil kako bi izrazio svoje mišljenje o raznim pitanjima i odgovarao na kritike. Samo se moramo zapitati: ko će mu biti komšija pošta?

- Oglas -