Christian De Sica svarer skuespillerinnen som kritiserer cinepanettoni: «Ma chi te vo»

0
- Annonse -

Christian De Sica

Christian De Sica har blitt en ekte idol av nettet. På sin Instagram-profil, som teller mer enn 650 tusen følgere, er aktiv daglig. Hans siste innlegg er rettet til en viss Gaia Nanni, en florentinsk tolk som ble intervjuet av Courier av kvelden han sa at han ønsket å ta avstand fra karakterene til den gamle cinepanettonien. For mange vil dette navnet høres ut som nytt, men Nanni har jobbet med skuespillere av et visst kaliber, som f.eks Leonardo Pieraccioni i filmen Englenes kjønn.

Under intervjuet tok Gaia Nanni opp Christian De Sica, kongen av cinepanettoni, og har tatt avstand fra det ved å snakke om en av hans "rik kulturantropologiSom lar henne holde seg unna Mirandolina eller av Christian De Sicas fjerde elsker i Juleferie. Naturligvis likte ikke De Sica ordene som den florentinske skuespillerinnen reserverte for ham og nølte ikke med å svare henne i natura.

Christian De Sica svarer skuespillerinnen som kritiserer cinepanettoni:

- Annonse -
- Annonse -

De Sica tok et skjermbilde av Nannis intervju og la det ut på Instagram-profilen sin: «Gaia Nanni sier at hun skyr meg og juleferien. Men hvem kjenner deg, men hvem vil du ha Gaia Nanni". Skuespilleren ønsket å svare med ironien som alltid har utmerket ham. Dessuten, ikke fornøyd, la han også ut intervjuet i sine Instagram-historier, og kommenterte: "Ma bella chi te vo". Og åpenbart en boom i likes og takknemlige meldinger denne gangen også.

Christian De Sica Instagram: Skuespilleren fortsetter å gå amok på sosiale medier

Skuespilleren hadde for noen dager siden slått de som a Midten av august de hadde kun lagt ut bilder av middager og luksushurtigbåter. "Men folk har ikke brutt p *** og å dele hva de spiser og danser omfavnet og deretter hater hverandre" skrev De Sica på sine sosiale nettverk. Christian bruker derfor Instagram-profilen sin til å si sin mening om ulike saker og svare på kritikk. Vi må bare spørre oss selv: hvem skal være hans neste poste?

Visualizza questo post på Instagram

Et innlegg delt av Christian de Sica (@ christiandesica35official)

- Annonse -