Christian De Sica svarer til skuespillerinden, der kritiserer cinepanettoni: "Ma chi te vo"

0
- Annonce -

Christian de sica

Christian de sica er blevet en reel idol af nettet. På sin Instagram-profil, der tæller mere end 650 tusind følgere, er aktiv dagligt. Hans seneste indlæg er henvendt til en bestemt Gaia Nanni, en florentinsk tolk, som blev interviewet af Courier af aftenen han sagde, at han ville tage afstand fra karaktererne i den gamle cinepanettoni. For mange vil dette navn lyde som nyt, men Nanni har arbejdet med skuespillere af en vis kaliber, som f.eks Leonardo Pieraccioni i filmen Englenes køn.

Under interviewet tog Gaia Nanni op Christian de sica, konge af cinepanettoni, og har taget afstand fra det ved at tale om en af ​​hans "rig kulturantropologiSom tillader hende at holde sig væk fra Mirandolina eller af Christian De Sicas fjerde elsker i Juleferie. Naturligvis kunne De Sica ikke lide de ord, som den florentinske skuespillerinde reserverede ham og tøvede ikke med at svare hende i naturalier.

Christian De Sica svarer til skuespillerinden, der kritiserer cinepanettoni:

- Annonce -
- Annonce -

De Sica screenede Nannis interview og lagde det ud på sin Instagram-profil: “Gaia Nanni siger, at hun skyr mig og juleferien. Men hvem kender dig, men hvem vil du have Gaia Nanni". Skuespilleren ønskede at svare med den ironi, der altid har kendetegnet ham. Desuden, ikke glad, postede han også interviewet i sine Instagram-historier og kommenterede: "Ma bella chi te vo". Og åbenbart et boom i likes og påskønnelsesbeskeder også denne gang.

Christian De Sica Instagram: Skuespilleren fortsætter med at gå amok på sociale medier

Skuespilleren havde for et par dage siden slået dem, der en Medio august de havde kun lagt billeder op af middage og luksus speedbåde. "Men folk har ikke brudt deres p*** og at dele, hvad de spiser og danser, omfavnet og så hader hinanden" skrev De Sica på sine sociale netværk. Christian bruger derfor sin Instagram-profil til at udtrykke sin mening om forskellige emner og svare på kritik. Vi må bare spørge os selv: hvem bliver hans næste indlæg?

Visualizza questo post på Instagram

Et indlæg delt af Christian de Sica (@ christiandesica35official)

- Annonce -